2013. szeptember 6., péntek

A kaland nem folytatódik, de a blognak nincs még vége…

Ez az idő is elérkezett, bár nem ez volt az eredeti elképzelés. A következő bejegyzéseket már nem Niue szigetén írom és helyezem el, e blog lapjain. Rajtam kívülálló okok miatt elhagytam ezt a csöppnyi csodát.. Másfél év, ennyi jutott számomra, de nem panaszkodom.. Ez is jóval több, mint amit egyszerű turistaként élvezhettem volna.



Én távoztam a szigetről, de a blog folytatódik tovább, hisz annyi szépséget láttam és oly sok érdekességet tapasztaltam, hogy van téma, míg van érdeklődés.
Így is sok köszönet illet minden olvasómat, hiszen ha belegondolok, akkor ez a blog valójában saját céllal indult és most több, mint nyolcszáz hazai követő kíváncsiságáért tartozom köszönettel. S, akkor még nem is szóltam a száos idegen ország béli olvasómról.

Azt gondolom, hogy a több ezer fotó java minden érdeklődőnek adhat valami ízelítőt a távoli óceánban megbúvó csöppnyi sziget szépségeiből, így hamarosan nagyméretű és válogatott fotókkal folytatódik a bejegyzések sora.

Eredetileg is az volt a tervem, hogy ez a blog lesz a krónikás, annak az induláskor tervezett könyvnek az alapja, mely a csodák földjén töltött személyes élményeimnek összegyűjtésére és megosztására lesz hívatott.

A könyv írása már a szigeten elkezdődött, tehát megkockáztathatom a kijelentést, hogy lesz is belőle megjelenés valamilyen formában. Az időpontot még nem tudom, de tervem, hogy a blog oldalain rendre szolgálok információkkal a könyv pillanatnyi állapotáról is.

A mostani megtorpanásnál már nincs más hátra, mint ismét köszönetet mondjak a blog olvasóinak a folyamatos érdeklődésért, kíváncsian tértek vissza egy teljesen hétköznapi ember nem hétköznapi kalandjait figyelemmel követni az elmúlt másfél évben. Kérem, tartsák meg jó szokásukat, a szépségek még most kerülnek majd sorra.


Köszönettel: a blogger



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése