2012. október 8., hétfő

54


Valójában ritkán foglalkoztatott az idő múlása. Mint megállíthatatlan folyamatot, csak egyszerűen tudomásul vettem, hogy múlnak az évek. Éltem a rohanó életemet, mint mindenki más, hajtottam sokszor elérhetetlen célok felé, miközben szaladtak az évek.


Szeretett húgom mindig azt mondja, ahogy változom, úgy változik a környezetem, úgy változik az emberi kapcsolatok értéke. Már pedig változom néhány éve, holott azt mondják az ember sohasem változik. Cáfolom. Az elmúlt évek során szinte folyamatosan valamiféle változás vett körül, melynek hatására én is formálódtam, más lettem.


Valójában soha nem szerettem igazán a születésnapokat, főleg, ha az enyémről volt szó. Mindig olyan érzéseket keltett bennem a dátum közeledte, hogy ez a nap sok hozzátartozómnak, ismerősömnek csak problémákat generál, mert a szokások és illem követése azt várja el, hogy a jeles napon megajándékozzuk az ünnepeltet. Leginkább az őszinte szép szavak szereztek örömöt.

Aztán, mint tudott, adódott a lehetőség, meghoztam egy döntést és a mai napon, az ötvennegyedik születésnapomat úgy és olyan helyen ünnepelhettem, melyet egy évvel ezelőtt gondolni sem mertem. Térben egyedül, csendben, de lélekben felemelkedett hangulatban, tudva, hogy sokan gondolnak rám.
Nem igazán foglalkoztatott ez idáig, hogy ki és mikor köszöntött fel a születésnapom kapcsán, de ma nagyon nagy örömmel konstatálhattam, hogy nagyon sok kedves ismerős és barát küldte el kedves szavait hozzám.

Mindenkinek személyes üzenetben köszöntem meg a jókívánságait, de had tegyem ezt összegezve itt is.

A születésnapi megemlékezésekért köszönettel tartozom 

- a közeli családtagjaimnak, akik eddig is ez ezután is elsőként érzékelik minden rezdülésemet, akik valójában erőt és kitartást adnak bonyolult és nem mindennapi életem kiteljesedésében.
- a kedvesnek, aki évtizedek után is azt tervezi, hogy tűzön-vízen át véghezviszi azt, amit eltökélt annak érdekében, hogy folytatása legyen annak, ami egykoron megszakadt.
- minden kedves barátomnak, kik számtalanszor segítettek szavakkal és tettekkel az évek során.
- a volt munkatársaknak, régi és új ismerősnek, kikkel kapcsolatom volt az eddigiek során és nem feledkeztek el rólam.

Szívből köszönöm mindenkinek a születésnapi üzeneteket, leveleket, képeslapokat és szép szavakat! 


1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy Te is szereted végre a szülinapodat, hogy örömöt okozott minden jókívánság, hogy érzékeled azt, hogy a tér és az idõ nem befolyásolhatja a szeretetet, ami természetes Valónk valódi lényege. :-)

    Isten éltessen nagyon sokáig belsõ békében, aminek már eredménye az egészséges test is, és a boldogság!

    Szeretettel ölellek!
    Hugo

    VálaszTörlés