2014. december 6., szombat

Újra itt vagyok, de nem a télapó hozott...

Közel egy év telt el, mióta az utolsó bejegyzés elfoglalta helyét ezen a blogon. Most írhatnék ezernyi vélt, vagy kitalált kifogást, okot a hosszú hallgatásra, de eddig is a körülöttem lévő valóságot osztottam meg itt, most sem teszek másként.




Amikor az elmúlt szilveszteri gondolatokat fogalmaztam, magam sem tudtam, hogy hogy hogyan lesz tovább. Épp volt munkahelyem, de nem volt munkám. 
Fanyar angol humor módjára december 27-n, névnapom estéjén kaptam a telefonhívást: pihenjek, majd értesítenek, ha újra szükség lesz a munkámra. 
A legbizonytalanabb állapotok egyike ez. Nem bocsátottak el, viszont nincs feladatom, így bevételem sem. Gyötrelmes napokkal köszöntött be az új év, nem tagadom.

A kétségbe eséstől ugyan távol voltam, de a bizonytalanság, a fogyatkozó türelmem és az új munkalehetőségek átmeneti hiánya miatt kérdésessé vált a folytatás. 
Egészen addig, míg szelíd, de határozott baráti ösztönzéseknek is köszönhetően vettem a bátorságot és felkerestem a munkáltatót. 
Magam sem hittem igazán pozitív végkifejletben, de a beszélgetés során egyszerűen megerősítettem a szándékomat, dolgozni szeretnék és ha nincs rám szükség nem itt, hanem máshol. Vagy a munka folytatását, vagy a felmondást várom.

Két nap múlva újra dolgoztam. Keményen, hisz bizonyítanom kellett. Egész évben és jelenleg is, sőt remélhetőleg a jövőben is ugyanannál a cégnél. 
Néhány hét délelőtti műszakot követően az éjszakai dolgos baglyok életét élve megfordult körülöttem a világ. Nappal pihenek és éjjel dolgozom. Nem könnyű és nem is egészséges, én mégis jól érzem magam benne, hisz ennek is meg vannak az előnyei.

Közben adódott a lehetőség, a határozottan fizikai munkát képviselő, de mégis kedvelt tevékenység mellett új területen is próbára tehetem képességeimet. Pickerből, aki a megrendelt tételek összegyűjtését végzi, Fork Lift Driver, vagyis speciális rich emelő targonca kezelésére is kaphatok esélyt.

A nyár kellős közepén egy hetes elméleti és gyakorlati felkészítés és sikeres vizsga után új feladatkörben, folytathattam a munkát.
Most már élvezni is tudom, bár volt időszak, mikor szívesebben végeztem volna a régi tevékenységet. Ami nagyon érdekes tapasztalat, hogy míg a picking igen erős fizikai fáradtsággal jár, az FLT driver feladat sokkal inkább mentálisan vesz igénybe. Folyamatos, szinte alig szűnő figyelem és koncentráció szükséges hozzá, hiszen sokszor a 12 méteres emelési magasságot is elérve kell értékes árukkal teli raklapokat mozgatni.
Bevallom, azért felüdülést hoz, mikor időnként újra picking feladatot végezhetek.

Nos, alapvetően két oka volt és van a hosszú hallgatásnak. A szigeten megszokott laza munkavégzés és viszonylag nagy szabadság helyét egy éve feszített munkatempó és kevés szabadidő vette át.
Az előző az egyik ok, ám mindig azon vagyok, hogy az ide vetett gondolatok ne kényszerből szülessenek. Elsősorban magam miatt, de tisztelve e sorok olvasóját is, csak akkor és olyan mondanivalót szeretnék itt rögzíteni, ha van ihlet, belső szándék és van mit megosztanom.

Most ismét érzem, hogy írnom kell és némi téma is felgyülemlett már.
Újból szívesen osztok meg érdekességeket, a kedves olvasó meg majd eldönti, hogy milyen érzésekkel kapcsolódik a talán továbbra is érdekes információkat közlő blogbejegyzésekhez. 

Köszönöm az eddigi érdeklődést.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése